امام جمعه مهریز:

ساختمان فعلی دادگستری مهریز پاسخگوی مراجعات مردم نیست

امام جمعه مهریز با تاکید بر لزوم ایجاد ساختمان جدید برای دادگستری مهریز گفت: ساختمان فعلی به دلیل مراجعه زیاد مردم بومی و غیربومی، جوابگو نیست.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی،  در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز با اشاره به اینکه ساختمان فعلی دادگستری این شهرستان، پاسخگوی مراجعات مردم نیست، اظهار داشت: کارمندان دادگستری از سوئیت هایی که برای مهمانان طراحی شده، برای پاسخگویی به ارباب رجوع استفاده می کنند.

وی ادامه داد: شورای حل اختلاف در شهرستان مهریز نیز از کمترین امکانات بهره‌مند است اما با این وجود، اقدامات جهادی و خالصانه بسیاری انجام می‌دهند.

محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: قوه قضائیه اکنون باید خاری در چشمان دشمنان، مفسدان و کسانی باشد که می خواهند هنجارشکنی کنند و باعث ایجاد امید در دل مردم باشند.

وی گفت: کسانی که می خواهند هنجار شکنی کرده و سنت های الهی و دینی را زیر پا بگذارند باید از اسم قوه قضایه و عدالت لرزه به اندامشان بیفتد.

محی الدینی با اشاره به مشکلات فرهنگی و آسیب‌های دیگر شهرستان مهریز تصریح کرد: دوچرخه سواری بانوان در مکان های عمومی، سگ گردانی و کشف حجاب در اتومبیل های شخصی، مهمترین معضلات فرهنگی است که شهرستان مهریز با آن مواجه است و دادستان عمومی انقلاب باید برای پیگیری آن اقدام کند.

اولین دستور پلمب بانک در یزد در شرایط کرونا در مهریز صادر شد

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان مهریز نیز در این مراسم اظهار داشت: اولین دستور پلمب بانک در استان یزد پس از بازدیدهای انجام شده در پی شیوع کرونا در شهرستان مهریز و از سوی دادستان سابق این شهرستان انجام شد.

محمدجواد برزگر ادامه داد: با این اقدام بسیاری از مشکلات در بحث پیشگیری از کرونا رفع شد.

در این مراسم از خدمات علی زارع تجلیل و محمدسجاد اعتباری به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مهریز معرفی شد.

اعتباری سه سال به عنوان دادستان بافق، یک سال به عنوان رئیس یکی از شعب دادگاهای کیفری یزد و مدتی به عنوان دادیار و جانشین دادستان در دستگاه قضایی فعالیت کرده است

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..