شورآفرینی مردم یزد برای مشارکت حداکثری در شبکه‌های اجتماعی

کاربران فضای مجازی در استان یزد و کشور طی چند روز گذشته در پویشی با انتشار پست‌ها و تصاویری با هشتگ"شور_دارالعباده" به موضوع مشارکت و تبیین دلایل مشارکت در انتخابات پرداختند.

به گزارش یزدی نیوز، چندی پیش رهبر معظم انقلاب در روز عید مبعث در بیانات خود بر امیدآفرینی جوانان به ویژه در فضای مچازی تاکید کردند و فرمودند: «البته امروز فضای مجازی فرصتی است برای این کار. شما جوان‌های عزیز اینطور از فضای مجازی استفاده کنید برای امیدآفرینی و توصیه به حق و بصیرت‌آفرینی و توصیه به تنبلی نکردن».

با نزدیک شدن به روز‌های انتخابات ۱۴۰۰، بازار بحث‌های انتخاباتی هم داغ‌تر می‌شود و فضای مجازی هم که حرف اول را در انتشار اخبار و اظهارنظر‌ها می‌زند این روز‌ها رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است.

با وجود اینکه تا انتخابات هنوز یک ماه دیگر زمان باقی است، کاربران فضای مجازی در استان یزد و کشور طی چند روز گذشته در پویشی با انتشار پست‌ها و تصاویری با هشتگ”شور_دارالعباده” به موضوع مشارکت و تبیین دلایل حضور و مشارکت در انتخابات پرداختند و عمومی مردم را برای حماسه‌ای دیگر به مشارکت در انتخابات دعوت کردند.

فعالان فضای مجازی این بار توییتر را به عنوان مقصد عملیات مجازی خود انتخاب کردند و در چند روز گذشته تنها ساعاتی پس از اینکه نخستین هشتگ «#شور_دارالعباده» روی فضای مجازی قرار گرفت بلافاصله سایر کاربران نیز این هشتگ را دنبال کردند به گونه‌ای که با نوشتن و تکرار ۱۰۰ هزار محتوا، این هشتگ تبدیل به ترند توییتر شد.

 

این پویش علاوه بر توییتر در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم داغ شد و کاربران این شبکه به ویژه یزدی‌ها بیش از ۴ هزارمطلب را با هشتگ #شور_دارالعباده منتشر کردند.

 

این درحالی است که گروه‌های مجازی معاند در ساعات گذشته با کمک ربات‌های توییتری و هشتگ‌های تخریبی مانند #نه_به_جمهوری_اسلامی، سعی در تزریق یأس و ناامیدی و تخریب آرمان‌های انقلاب اسلامی داشتند، اما هشتگ‌ها و کلیدواژه‌هایشان در رتبه‌های پایین‌تر از هشتگ «#شور_دارالعباده» قرار گرفت.

 

علاوه بر این هنرمندان، سیاسیون و مسئولان استان یزد نیز به این پویش پیوستند و حضور حداکثری مردم را برای رقم زدن یک انتخابات پرشور خواستار شدند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..