توقیف خودرو‌های حامل مواد مخدر در خاتم

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۱۰۶ کیلو تریاک درعملیات ماموران پلیس شهرستان خاتم از ۲ دستگاه خودرو سواری خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله افیونی از طریق محور‌های یزد به دیگر استان‌ها را دارند.

 

وی با بیان اینکه ماموران با رصد دقیق اطلاعاتی، ۲ دستگاه خودرو سواری پژو حامل این محموله را در جاده هرات – مروست شناسایی کردند، افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تامینی و هماهنگی قضایی، خودرو‌ها را متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در بازرسی انجام شده، ۱۰۶ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

 

رئیس پلیس استان یزد با بیان اینکه این محموله از شرق کشور بارگیری و به مقصد قم در حال حمل بود، تصریح کرد: در این عملیات پنج نفر از سوداگران مرگ دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

دستگیری شرور سابقه دار در یزد

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد گفت: در راستای برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت اجتماعی، ماموران پلیس اطلاعات یک شرور سابقه دار را در شهرستان یزد شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ هادی رسائی با اشاره به اینکه این متهم از عاملان اصلی نزاع‌های خیابانی، مزاحمت نوامیس و اخلال در نظم و امنیت عمومی شهرستان یزد است، اظهار داشت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..