برنامه راهبردی صنعت یزد تدوین می‌شود

به گزارش یزدی نیوزرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اینکه اولویت یزد در بحث صنعت، صنایع کم‌آب‌خواه و های‌تک است، گفت: برنامه راهبردی صنعت یزد تا یک ماه آینده تدوین می‌شود.

محمدرضا علمداریزدی در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان یزد با اشاره به اینکه رویکرد استان یزد بر صنایع کم‌آب‌خواه، کم‌آلاینده و صنایع پاک است، اظهار داشت: در گذشته به همه صنایع مجوز داده شده است.

وی با تاکید بر اهمیت دقت در وضعیت صنعت استان یزد، بیان کرد: در ارائه مجوز به صنایع باید به موارد مختلفی از جمله شرایط استان در زمینه‌های محیط زیست و آب و موارد دیگر توجه داشت.

رئیس سازمان صعنت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: الان استراتژی استان بر صنایع کم آب‌خواه، خورشیدی، های‌تک و صنایع پاک است تا به این وسیله بتوانیم قدری از مشکلات اشتغال و صنعت استان یزد را رفع نماییم.

علمدار یزدی در ارتباط با تدوین وضعیت و برنامه‌های صنعت استان یزد، خاطرنشان کرد: وزارت صنعت معدن و تجارت برنامه راهبردی پیشنهادی در زمینه صنعت کشور ارائه کرده است.

وی به ویژگی‌های استان یزد در زمینه صنعت و تولید اشاره کرد و گفت: ما در حال تدوین برش استانی این برنامه راهبردی هستیم تا بتوانیم بهترین زمینه برای صنعت استان را فراهم کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با تاکید بر اینکه به وسیله این برنامه راهبردی می‌توان وضعیت استان یزد را بررسی مناسبی انجام داد، گفت: به یاری خداوند تا یک ماه آینده این طرح در استان یزد تدوین می‌شود.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..