با تجمع در مدرسه مصلی؛

طلاب و روحانیون یزد جنایات فلسطین و افغانستان را محکوم کردند

طلاب و روحانیون یزد امروز با تجمع در مدرسه مصلی، اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها و گروه‌های تروریستی علیه مردم فلسطین و افغانستان را محکوم کردند.

به گزارش یزدی نیوز جمعی از طلاب و روحانیون یزد با حضور در مدرسه علمیه مصلی، از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و افغانستان حمایت کردند.

در این گردهمایی طلاب و روحانیون با سر دادن شعارهای مرگ بر صهیونیست و مرگ بر آمریکا، جنایات گروه‌های تکفیری در افغانستان و کودک کشی صهیونیست‌ها در فلسطین را محکوم کردند.

 

تجمع کنندگان با در دست داشتن تصاویری از سردار سلیمانی، مردم فلسطین را در مسیر مقاومت حمایت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد نیز در این مراسم جنایات صهیونیست‌ها و عوامل دست نشانده آمریکا در منطقه خاورمیانه را محکوم کرد.

 

آیت‌الله محمدرضا ناصری بیان کرد: مردم مسلمان ایران اسلامی در برابر این جنایات سکوت نمی‌کنند و حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و افغانستان که مورد ظلم مدعیان حقوق بشر قرار گرفته اند، اعلام می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی سرداران بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی را برای دفاع از مظلومان جهان پرورش داده است، افزود: امروز بیداری جوانان فلسطین و پیشرفت‌های آنها در مسیر مقاومت، مرهون روشنگری و حمایت امثال سردار سلیمانی‌هاست.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..