تحقق شعار سال با برنامه ریزی مناسب و عملگرایی

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: برای رونق بخشیدن به تولید و تحقق توسعه در کشور باید موانع بر سر راه تولیدکننده و کارفرما را به حداقل رساند و حذف کرد.

به گزارش یزدی نیوز، عماد تشکری در اولین نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در سال جاری گفت: دستگاه‌ها با برنامه ریزی مناسب می‌توانند گام‌های اساسی در حذف موانع تولید بردارند و در عرصه کار و تولید پشتیبان کارفرمایان باشند.

وی با بیان اینکه ۲۴ هزار و ۹۵۳ کارگاه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان یزد است، افزود: ۲۹۶ هزار و ۸۳۴ نفر بیمه شده اصلی در استان یزد هستند که با احتساب افراد تحت پوشش بیش از ۷۸۷ هزار و ۴۹۳ نفر از مزایای بیمه تامین اجتماعی استفاده می‌کنند.

تشکری ۶۰ درصد جمعیت استان یزد را قشر کارگر توصیف کرد و اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از مردم چرخ‌های اقتصاد استان در واحد‌های تولیدی را به حرکت در می‌آورند و وظیفه ما به عنوان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ۵۷ درصد از خدمات دولت بر عهده آن است، سنگین است.

وی تصریح کرد: پشتیبانی از واحد‌های تولیدی و رفع موانع و حمایت به موقع از این واحد‌ها عامل رونق تولید و امرار معاش خانواده‌های زیادی در استان است. خوشبختانه در اسفندماه سال گذشته هیچ واحد مشکل داری در سطح استان وجود نداشت.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حفظ امنیت فضای تولید، نگهداری از وضعیت تولید، آموزش نیروی کار، نگهداری از افراد کم توان و تامین آینده افراد همگی برعهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که یکی از مهمترین وزارتخانه‌های دولت محسوب می‌گردد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..