کامیون حامل مواد افیونی به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان گفت: با توقیف یک دستگاه کامیون در محور یزد - میبد ۴۶۵ کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش یزدی نیوز، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار داشت: در راستای مبارزه با سواداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با اقدام اطلاعاتی از تردد کامیون حامل مواد افیونی در محور‌های این استان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد دقیق اطلاعاتی یک دستگاه کامیون ولوو را در محور یزد – میبد شناسایی و آن را متوقف و در بازرسی انجام شده ۴۶۵ کیلو تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: در این خصوص یک قاچاقچی که این محموله را از شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به پایتخت را داشت دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

انهدام باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در اردکان

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند خانواده‌ای در امر خرید و فروش و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان اردکان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان امداد قرار گرفت.

سرهنگ شفیعی ادامه داد: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی، محل‌های تردد افراد این خانواده را زیر نظرگرفتند، که مشخص شد اعضای این باند همگی دارای سابقه کیفری بوده و اقدامات مجرمانه خود را با پوشش انجام می‌دهند.

وی اظهار داشت: ماموران با اخذ مجوز قضایی به مکان‌های شناسایی شده اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی ۲ متهم را که همگی با هم نسبت فامیلی داشتند دستگیر و از مخفیگاه آنان مقدار ۲ کیلو ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..