استقبال خوب از کنگره بین المللی طب تولید مثل یزد

بیش از ۲ هزار نفر در کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل یزد شرکت کردند.

به گزارش یزدی نیوز دبیر اجرایی کنگره طب تولید مثل یزد با اشاره به استقبال خوب از کنگره در این چند روز گفت : در ۱۰ وبینار این کنگره ۸۸ سخنران صاحب نظر مدعو از ایران و کشور‌های انگلستان ، آمریکا، نیوزیلند، استرالیا، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، اندونزی، امارات متحده، آلمان و اسکاتلند داشتیم که مسائل بروز دنیا در طب تولید مثل را در این کنگره ارائه کردند.
عبدلی حمایت از پروژه‌ها و اندیشه‌های نو در زمینه طب تولید مثل را هدف اصلی کنگره بیان کرد و افزود: از مجموع ۵۰۰ مقاله رسیده به دبیر خانه ۵۷ اثر به صورت سخنرانی و ۱۶۷ اثر به صورت پوستر برگزیده در این دو کنگره ارائه و ۱۴ مقاله برگزیده دانشجویی جوائزی داده خواهد شد.
وی گفت: کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت ماه و چهارمین کنگره بین المللی ژنتیک ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه در یزد به صورت مجازی برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی این کنگره افزود:تمامی مقالات ارائه شده به این دبیر خانه با محور‌های اصلی کنگره شامل زنان و ناباروری، جنین شناسی، تکنیک‌های کمک باروری، اورولوژی، آندرو لوژی، زنتیک تولید مثل، سلول‌های بنیادی، نانو تکنولوژی و مهندسی بافت و همچنین کووید ۱۹ و طب تولید مثل با زبان انگلیسی است.
نهمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل و چهارمین کنگره بین المللی ژنتیک در پژوهشکده علوم تولید مثل برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..