صدور موافقت اصولی برای ۱۸ طرح سرمایه‌گذاری یزد

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از صدور ۱۸ فقره موافقت اصولی در استان یزد، برای ایجاد و احداث تأسیسات گردشگری خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، محمد میر شمسی گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی و در راستای توسعه زیرساخت‌های موردنیاز و جذب سرمایه‌گذاران جدید، اولین نشست کمیته فنی معاونت سرمایه‌گذاری و تأمین منابع استان یزد، با حضور اعضاء و نماینده تشکل‌های مردم‌نهاد تشکیل شد.
معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با اشاره به اینکه در این نشست ۱۸ فقره پرونده پیشنهادی سرمایه‌گذاری بررسی و با نظر موافق تصویب و تائید شد، افزود: این موافقت‌ها با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری ۸۰۰۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی، صادرشده است.
وی، ادامه داد: موافقت اصولی‌های صادرشده در قالب احداث هتل، مجتمع گردشگری، مرکز تفریحی، سرگرمی، سفره‌خانه سنتی و اقامتگاه بوم گردی در استان یزد است که در صورت ایجاد و تکمیل این واحدها، زمینه اشتغال برای ۶۱۰ نفر فراهم خواهد می‌شود.
میر شمسی اظهار داشت: به‌منظور رونق اقتصادی استان یزد و ایجاد اشتغال پایدار، برنامه‌ریزی لازم جهت توسعه گردشگری و اجرای طرح‌های مناسب در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..