یک چهره نزدیک به جریان انحرافی در یزد عنوان کرد:

نفوذ جاسوسان در سازمان انرژی اتمی/بسیاری از بحران‌های دیپلماتیک ناشی از جریان اعتدال است!

عبدالرضا داوری از چهره های نزدیک به جریان انحرافی طی سخنانی در یزد انتقادات تندی را به عملکرد دولت روحانی وارد کرد.

به گزارش یزدی نیوزمشاور وزیر کشور در دولت دهم گفت: بسیاری از بحران‌های دیپلماتیک در کشور ناشی از فعالیت‌های جریان اعتدال بوده است.

داوری اظهار داشت: کسانی که در دولت روحانی سکان اداره جامعه و دولت را در دست دارند، همان کسانی هستند که در اواخر جنگ و روند اجرای قطعنامه ۵۹۸ حضور داشتند و متاسفانه امپراطوری رسانه‌ای اجازه تحلیل آن دوره را گرفته است.

وی افزود: در سال ۶۶ قطعنامه ۵۹۸ به تصویب شورای امنیت سازمان ملل متحد رسید که بر اساس آن باید به ایران غرامت داده می‌شد و از تابستان ۶۷ که ایران این قطعنامه را پذیرفت تا ۱۷ آذر ۱۳۷۰ که به طور رسمی اعلام شد عراق متجاوز است، هیچ بهره‌ای نصیب ایران نشد و حقوق ملت ایران با بی‌تدبیری آنان پایمال شد.

معاون هدفمندی یارانه در دولت دهم خاطرنشان کرد: تیمی که قطعنامه ۵۹۸ با عراق را مدیریت کرد و هیچ فایده‌ای برای کشور نداشت، همان تیم مدیریت پرونده هسته‌ای ایران را دنبال می‌کند.

وی بسیاری از بحران‌های دیپلماتیک در کشور را ناشی از عدم مدیریت همین تیم دانست و افزود: ما هنوز متضرر عملکرد دیپلمات‌هایی هستیم که قطعنامه ۵۹۸ را مدیریت کردند.

داوری یادآور شد: آمریکا با سوار شدن بر نقاط ضعف پرونده هسته‌ای توانست به اهداف خود در زمینه پرونده هسته‌ای دست یابد.

وی در ادامه با اشاره به کتاب روحانی در مورد تضادهای فکری و عملی بین وزارت امورخارجه و سازمان انرژی اتمی در دولت خاتمی عنوان کرد: عدم گزارش‌دهی درست و نفوذ جاسوسان در سازمان انرژی اتمی و بی‌اعتمادی جامعه جهانی از دستاوردهای این تضاد بوده است.

داوری خاطرنشان کرد: در دولت اصلاحات با عملکرد، اشتباه اصلی در زمینه ورود پرونده هسته‌ای ایران به شورای امنیت رخ داد.فارس

 

بخش نظردهی بسته شده است..