پیام تسلیت امام جمعه یزد در پی شهادت جمعی از دانش‌آموزان افغانستانی

آیت الله ناصری در پیامی شهادت جمعی از دانش‌آموزان افغانستانی در اقدام تروریستی در این کشور را تسلیت گفت.

به گزارش یزدی نیوز امام جمعه یزد در پیام تسلیت شهادت جمعی از دانش‌آموزان افغانستانی آورده است:
این مصیبت بزرگ و غم‌انگیز انفجارهای پی در پی و کشتار بی رحمانه‌ مسلمانان روزه دار افغانستان مخصوصا دانش آموزان مدرسه سیدالشهدا (ع) در ماه مبارک رمضان که به شهادت مظلومانه ۸۵ دختر دانش‌آموز روزه‌دار و نیز مجروحیت تعداد زیادی انجامید، همچنین شهادت مردم مظلوم غزه و مسجدالاقصی، مصیبت بزرگ و غم‌انگیزی برای هر انسان آزاده و با وجدان است.
این فاجعه جانکاه تلاشی مذبوحانه با هدف ناامن جلوه دادن کشور افغانستان و نیز نمونه ای از جمود، حماقت و توحش اندیشه صهیونیسم و گروه های تکفیری است که بی شک، عاملان آن با عاملان حمله به روزه‌داران مسلمان اطراف مسجدالاقصی و عاملان حمله به کنسولگری ایران در عراق به یک ریشه می رسند.
آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث که در تولد نامشروع رژیم صهیونیستی و داعش منفور، نقش اساسی داشته و همواره این گونه غدّه‌های سرطانی را حمایت کرده اند، باید بدانند، همچنان که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب کرارا تأکید فرموده‌اند، افول هیمنه‌ پوشالی شان حتمی و وعده‌ای صادق است، و هرگز اینگونه اعمال تروریستی، به بقای عمر منحوس و تمدید حضورشان در منطقه کمکی نخواهد کرد.
بی‌تردید خون دانش آموزان بی‌گناه افغانستان و مردم مظلوم فلسطین، در رگ‌های جوانان غیور محور مقاومت جریان یافته و جریان انتقام سخت را که عبارت است از خروج کامل آمریکا و ایادی استکباری او از منطقه، سرعت خواهد بخشید.
اینجانب به ساحت مقدس امام زمان (عج) ، رهبر معظم انقلاب و مسلمانان آزاده جهان و خانواده محترم شهداء ، ملت و دولت افغانستان و فلسطین تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان این حوادث غم‌انگیز مسألت می‌کنم و ادامه مقاومت و مبارزه جوانان مؤمن و پر تلاش و غیور مسلمان خصوصا جوانان افغانستان و فلسطین را در مقابل استکبار و صهیونیسم خواستارم که قطعا اسلام و حق و حقیقت پیروز خواهد شد.
تروریست ها روز شنبه (۱۸ اردیبهشت) با یک خودرو بمب گذاری شده مدرسه سیدالشهدای دشت برجی در منطقه کوه چهل دختران کابل را هدف حمله قرار دادند که در اثر آن ۸۵ نفر شهید و بیش از ۱۵۰ تن دیگر زخمی شدند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..