استقرار ۵۱۲ پایگاه برای دریافت فطریه و کفاره در استان یزد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: ۵۱۲ پایگاه در سطح شهر (معابر عمومی)، مساجد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه نسبت به دریافت فطریه و کفاره مردم استان در روز عید فطر اقدام می‌کند.

به گزارش  یزدی نیوز محمد شجاعان با بیان اینکه ۲۱۶ روحانی در مساجد و پایگاه‌های مستقر در معابر عمومی پاسخگوی مسائل شرعی مردم در خصوص فطریه و کفاره هستند، گفت: ۵۱۲ پایگاه در سطح شهر (معابر عمومی)، مساجد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه نسبت به دریافت فطریه و کفاره مردم استان در روز عید فطر اقدام می‌کند

وی افزود: ۱۲۱ پایگاه در معابر عمومی، ۱۱۷ پایگاه در مراکز نیکوکاری، ۲۴۷ پایگاه در مساجد و ۲۷ پایگاه در مؤسسات خیریه آماده دریافت فطریه و کفاره مردم خیراندیش استان یزد هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد اظهار داشت: این نهاد برای سهولت در پرداخت فطریه و کفاره مردم خداجوی استان یزد به‌ویژه در شرایط کنونی که جامعه متأثر از شیوع بیماری کرونا است، کد دستوری # ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: شهروندان نیکوکار می‌توانند پس از وارد کردن کد دستوری و انتخاب شماره صفر به صفحه بعد هدایت‌ شده و مجدداً با انتخاب عدد ۵ که مربوط به زکات است، گزینه موردنظر خود را از میان زکات فطریه عام، زکات فطریه سادات، کفاره عمد، کفاره غیر عمد و رد مظالم انتخاب و مبلغ موردنظر را وارد و نسبت به پرداخت اقدام کنند.

شجاعان تصریح کرد: شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۳۱۲ برای پرداخت زکات فطریه عام، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۵۸۸ برای پرداخت زکات فطریه سادات، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۵۸۵۴ برای پرداخت کفاره غیر عمد و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۱۲۰ برای پرداخت کفاره عمد در نظر گرفته‌شده است.

وی یادآور شد: تمامی کمک‌های حاصل از زکات فطریه و کفاره طبق نیت نیکوکاران برای فقرا و مساکین هزینه شده و هزینه‌های پشتیبانی از محل بودجه دولتی تأمین می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..