آغاز احداث یک باب مدرسه درحجت آباد میبد

کلنگ احداث یک باب مدرسه بنیاد برکت با ۶۰۰ میلیون اعتبار در روستای حجت آباد میبد به زمین زده شد.

به گزارش یزدی نیوز مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان یزد گفت: این مدرسه شش کلاسه در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و با زیربنای ۴۵۰ مترمربع با ۶۰۰ میلیون اعتبار اولیه از محل اعتبارات بنیاد برکت ساخته می‌شود.

ذاکر با بیان اینکه در سال گذشته تفاهم نامه احداث ۱۵ مدرسه با مشارکت بنیاد برکت در سطح استان منعقد شده است افزود: یکی از این مدارس، مدرسه ای است که امروز کلنگ آن در روستای حجت آباد میبد به زمین زده شد.

وی گفت: در شهرستان میبد با پیگیری‌های مسئولان شهرستان و حضور خیرین نیک اندیش ۲۵ طرح خیری را شروع کردیم که امید است به لطف خدا تا پایان سال شاهد بهره برداری برخی از آن‌ها باشیم.

ذاکر با بیان اینکه این سومین مدرسه بنیاد برکت است که احداث آن در میبد کلید خورد افزود: دو مدرسه احداثی با مشارکت بنیاد برکت در شهرستان میبد آماده بهره برداری است و برای آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد گفت: با پیگیری و همکاری مسئولان شهرستان، بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس استان، این مدرسه در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..