جزئیات ترم تابستانی دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش یزدی نیوزمعاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای به تشریح برنامه‌های آموزشی دوره تابستان دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

دانشگاه آزاد اسلامی برای آن‌چه «استفاده بهینه از توان و قابلیت‌های منابع انسانی، صرفه‌جویی در زمان و استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود» اعلام شده بخشنامه دوره تابستانی مقاطع مختلف خود را ابلاغ کرده است.
 
دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای خطاب به روسای واحدهای مراکز استان، واحدهای جامع مستقل، واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات برنامه‌های آموزشی دوره تابستان این دانشگاه را تشریح کرد.
 
این دوره‌های تابستانی بر اساس بخشنامه تقویم آموزشی، شامل ۸ هفته آموزشی است و از ۵ تیر شروع و تا ۲۸ مرداد ادامه دارد. همچنین تعداد کل ساعت‌های تدریس دروس نظری و عملی در دوره تابستان مشابه نیمسال‌های اول و دوم است و واحدهای دانشگاهی موظف‌اند درباره واحدهای درسی ارائه شده در دوره تابستان اطلاع‌رسانی کنند.
 
براساس بخشنامه برگزاری امتحان جامع در دوره تابستان امکان‌پذیر نیست. همچنین آن‌دسته از دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی هم که با حداکثر ۱۲ واحد درسی فارغ‌التحصیل می‌شوند می‌توانند همه این ۱۲ واحد را در دوره تابستان بگذرانند.
 

بخش نظردهی بسته شده است..