فرماندار یزد خواستار شد؛

مشارکت مردم در برنامه های بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی

فرماندار یزد گفت: باید زمینه مشارکت عموم مردم را در برنامه هایی که جهت بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی برگزار می شود، فراهم آوریم.

به گزارش یزدی نیوز، جلسه هماهنگی برنامه های نیمه شعبان و سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان یزد به ریاست فرماندار یزد تشکیل شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار داشت: محتوا بخشی و تبیین برنامه‌های نیمه شعبان و دهه مهدویت یک ضرورت است که لازم است با دقت و ظرافت در همه فعالیت‌های این ایام لحاظ شود.

فرماندار یزد با بیان اینکه جشن های سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) باید با رویکرد مشارکت مردمی برگزار شود افزود: سازمان های مردم نهاد می توانند در برگزاری هر چه بهتر این جشن ها نقش آفرین باشند.

وی خواستار رعایت مباحث ترافیکی و نظم و انضباط در معابر و خیایان اصلی شهر شد و تصریح کرد: مساجد و حسینیه ها ظرفیت خوبی برای برگزاری جسن های اعیاد شعبانیه دارند.

" شاکری شمسی " در ادامه گفت: باید در این راستا زمینه مشارکت عموم مردم را در برنامه هایی که جهت بزرگداشت این مناسبت های ملی و مذهبی برگزار می شود، فراهم آوریم.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات بیت المقدس خاطرنشان کرد: همزمانی نیمه شعبان و سالروز آزاد سازی خرمشهر را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با ظهور حضرت مهدی موعود ظلم مستکبران بر مظلومان هر چه سریعتر پایان پذیرد و جهان مملو از آرامش، عدالت و آسایش شود.

فرماندار یزد در پایان  بر آگاه سازی و آشنایی نسل جوان با مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: دفاع مقدس بخشی از هویت هر ایرانی است که اگر به آن پرداخته نشود این هویت از دست خواهد رفت.

بخش نظردهی بسته شده است..