امام جمعه مهریز مطرح کرد؛

ایجاد مانع در برابر پروژه‌های صهیونیستی مهمترین دستاورد انتفاضه

امام ‌جمعه مهریز گفت: مهمترین دستاورد انتفاضه، ایجاد مانع اساسی در برابر پروژه‌های صهیونیستی بود که باید سرمشق همه ملت‌ها و جوانان قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در پیام جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: مهم‌ترین دستاورد مقاومت، ایجاد مانع اساسی در برابر اهداف شوم و پروژه‌های صهیونیستی در فلسطین است که توانست با انتفاضه از برنامه غاصبان اسرائیلی که هدف آن‌ها سلطه بر سرزمین‌های اسلامی است، جلوگیری کند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی‌شود ولی مردم قهرمان و امت اسلامی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های مناسب فرهنگی و رسانه‌ای همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام و انزجار خویش را کوبنده‌تر از گذشته به گوش جهانیان رساندند.

محی‌الدینی ادامه داد: خشم و انزجار به یهود و غاصبان صهیونیستی با انجام امور فرهنگی، تبلیغی، رسانه‌ای و تبیین اهداف انتفاضه و مردم فلسطین موضوع مهمی است که در هر شرایطی باید سرمشق همه ملت‌ها و جوانان قرار گیرد.

وی بیان کرد: رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی با مقاومت مردم مظلوم فلسطین و امت اسلام در سخت‌ترین شرایط سیاسی و اقتصادی حیات ننگین خود قرار دارد.

امام جمعه مهریز گفت: بدون شک اگر مقاومت و تلاش شهیدان این جبهه و ایستادگی رزمندگان اسلام و بیداری و بصیرت مسلمانان و آزادیخواهان و ملت ستمدیده فلسطین نبود، شاهد دست‌اندازی هرچه بیشتر این رژیم جعلی و غده سرطانی بر سایر سرزمین‌های اسلامی بودیم.

محی‌الدینی تصریح کرد: یکی از اهداف راهبردی و دستاورد مهم انقلاب شکوهمند اسلامی، پیام مقاومت و ایستادگی در برابر ستمگران عالم به سرکردگی آمریکا و تمامی دشمنان و اسرائیل غاصب بود که در ۴۲ سال گذشته شاهد برکات فراوان به خصوص در جبهه پیروز مقاومت هستیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: راه عزت همان ایستادگی و تسلیم‌ناپذیری در برابر اردوگاه پوشالی دشمنان و دفاع از محرومان عالم و پایبندی به روحیه انقلابی و مدیریت جهادی است.

محی‌الدینی عنوان کرد: باید با پیروی از حضرت امام (ره) و شهیدان و تحت زعامت مقام معظم رهبری همچنان در مسیر اهداف و آرمان دینی و اسلامی و مقاومت در برابر ستمگری‌ها و توطئه‌های کفر جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه عید فطر مناسبت بزرگ دینی و تبلور همدلی مسلمانان است، گفت: نماز عید با رعایت نکات بهداشتی به نحو مناسب با حضور پرشور مردم به شیوه ای که موجب وحدت و همدلی همه اقشار شهرستان مهریز باشد، برگزار می شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..