برگزاری انتخابات مجمع شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان یزد

no-thumbs

اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در اطلاعیه‌ای از مردم به ویژه دارندگان غیرمستقیم سهام عدالت دعوت کرد در انتخابات مجمع شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان شرکت گسترده داشته باشند.

به گزارش یزدی نیوز، در اطلاعیه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد آمده است: به اطلاع کلیه سهامداران محترم و نمایندگان قانونی ایشان می‌رساند با عنایت به تبصره پنج ماده شش ۹۹۱۱/۴۰/ آیین نامه اجرایی آزاد سازی سهام عدالت مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، نوبت اول این انتخابات روز ۲۰ اردیبهشت ماه به صورت الکترونیکی از طریق سامانه دیما به نشانی https://dima.csdiran.ir برگزار و در صورت به حد نصاب نرسیدن نوبت دوم انتخابات ۳ خرداد به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

این اداره کل با اشاره به اینکه انتخابات مذکور بزرگترین و نخستین انتخابات اقتصادی کشور است، افزود: شرکت سرمایه گذاری استان یزد با ۴۵۳ هزار نفر عضو با نماد وسیزد در بازار سرمایه فعال بوده و حضور و مشارکت سهامداران در این انتخابات نشانه اهمیت دادن به تعیین سرنوشت در دارایی‌ها و سرمایه خود است.

گفتنی است از مجموع جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری این استان ۶۲۰ هزار نفر دارای سهام عدالت هستند که در طرح آزاد سازی سهام عدالت ۳۰ درصد روش مستقیم و ۷۰ درصد روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..