دستگیری مالخر و کشف ۱۸ فقره سرقت در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری مالخر اموال سرقتی و کشف ۱۸ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ سعید زینلی گفت: در پی کنترل و مهار انواع سرقت‌ها در سطح حوزه استحفاظی، ماموران کلانتری ۱۲ قائم در تحقیقات خود دریافتند که یکی از مالخران اموال مسروقه در سطح شهر اقدام به خرید و فروش تجهیزات مسروقه می‌کند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه این متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی تجهیزات و لوازم مسروقه از جمله سیم، کابل، موتور کولر، پمپ آب، دریچه فاضلاب شهری، حفاظ گاردریل جاده ای، سنگ فرز، شیرآلات، دلر، جعبه ابزار، فرغون و … کشف شد.

زینلی تصریح کرد: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر مالخری و خرید و فروش اموال مسروقه مربوط به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

توقیف موتورسیکلت با محموله شیشه

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران دسته رزمی شهید شاهدی یزد هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند.

سردار بهدانی فرد ادامه داد: ماموران در یک عملیات ضربتی موتورسیکلت را متوقف و در بازرسی از آن ۱۲ کیلو و ۳۰۰ گرم موادافیونی از نوع “شیشه” را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: این عملیات ۲ قاچاقچی دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..