رئیس کل دادگستری استان یزد:

کارگروه شناسایی و اولویت بندی رفع موانع تولید در یزد تشکیل می‌شود

رئیس کل دادگستری استان یزد از تشکیل کارگروه ویژه شناسایی موانع تولید در یزد خبر داد و گفت: این اقدام با هدف برنامه ریزی متناسب برای شناسایی و رفع موانع تولید انجام می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز غلامعلی دهشیری، در جمع خبرنگاران رسانه و عدلیه، تسریع در شناسایی و حل مشکلات واحدهای تعطیل شده و یا واگذار شده را ضروری برشمرد و بیان داشت: شناسایی بنگاه‌های تعطیل قابل احیاء، شناسایی بنگاه‌های نیمه تعطیل نیازمند حمایت قضایی و شناسایی و برخورد کیفری با متخلفان و عاملان تعطیلی کارخانجات از مهمترین اهدافی است که باید پیگیری و دنبال شود.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های استانداری، فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد و افزود: برای رصد و پیگیری مشکلات این قسم واحدهای تولیدی، تحقق جهش تولید و رفع موانع تولید، باید همه ظرفیت را به کار گماشت و بسیج کرد.

گفتنی است؛ در دستور رئیس دادگستری استان یزد در مورد تشکیل کارگروه شناسایی و اولویت بندی رفع موانع تولید، به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و بازرس کل استان تأکید شده است ضمن بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و زمینه سازی برای شناسایی بهتر موانع تولید، نتایج حاصل از تلاش کارگروه ظرف یک ماه گزارش شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..