مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد:

جشنواره ایده‌های برتر کتابداران یزد برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از برگزاری جشنواره ایده‌های برتر کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان یزد با هدف ارائه راهکارهای جذب مردم به کتاب و کتابخانه خبر داد.

فاطمه دوست فاطمی‌ها اظهار داشت: این جشنواره که ویژه کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان یزد است، با هدف ارائه راهکارهای عملیاتی برای جذب مردم به کتاب، مطالعه و کتابخانه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره از امروز آغاز شده است و همکاران این اداره کل تا ۱۵ خرداد فرصت دارند ایده‌های عملیاتی خود را به پست الکترونیک جشنواره به آدرس idea@yazdpl.ir ارسال کنند.

دوست فاطمی‌ها افزود: همکاران کتابدار و کارکنان شاغل در تمامی واحدهای ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و شهرستان‌ها می‌توانند به صورت فردی و گروهی در جشنواره شرکت و حداکثر سه ایده را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه پس از پایان مهلت ارسال آثار، فرایند داوری ایده‌ها توسط معاونت توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی این اداره کل آغاز خواهد شد، عنوان کرد: نتایج این جشنواره اوایل تیرماه سال جاری در قالب ایده‌های «برگزیده»، «برتر» و «قابل تقدیر» در بخش‌های فردی و گروهی اعلام خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد همچنین یادآور شد: به ایده‌های برگزیده، برتر و قابل تقدیر در بخش فردی به ترتیب ۵، ۴ و ۳ میلیون ریال جایزه نقدی به همراه لوح سپاس اهدا خواهد شد.

وی افزود: جوایز نقدی بخش گروهی نیز به ترتیب، ۱۰، ۸ و ۷ میلیون ریال خواهد بود که به ایده برگزیده، برتر و قابل تقدیر این بخش اختصاص می‌یابد.

دوست فاطمی‌ها از تمامی همکاران خود خواست با شرکت فعال در این جشنواره و ارائه ایده‌های خلاقانه، عملیاتی و راهگشای خود، به پویایی بیشتر کتابخانه‌ها کمک کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..