آزادی ۳ محکوم مالی توسط اصناف یزد

اصناف یزد در قالب جش گلریزان زمینه آزادی ۳ محکوم مالی جرائم غیر عمد را فراهم کردند.

به گزارش یزدی نیوز رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با همت اصناف استان مبلغ دو میلیاد ریال جهت آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد استان جمع آوری و زمینه آزادی ۳ زندانی فراهم شد.
غلامعلی دهشیری با بیان اینکه هیچ محکوم مالی زیر ۵۰ میلیون در زندان‌های استان حضور ندارند گفت: حمایت خیرین و نیکوکاران استان ستودنی است.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از حضور روسای اتحادیه‌ها و اصناف گفت: ستاد دیه استان یزد از ابتدای تشکیل تا سال ۱۳۹۹ موفق به آزادی ۲۰۰۷ محکوم مالی گردیده که این خود گواه اعتماد بسیار بالای مردم به این ستاد مردمی است.
سید مسعود عظیمی در ادامه افزود: در سال جاری تا کنون تعداد ۱۱ محکوم مالی از زندان‌های استان آزاد گردیده و این ستاد در نظر دارد تا پایان ماه مبارک رمضان این تعداد را افزایش داده و تعداد محکوم مالی بیشتری را آزاد و به آغوش خانواده خود بازگرداند.
عظیمی در ادامه گفت: بدهی این ۱۱ محکوم مالی مبلغ ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که مبلغ ۸ میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون تومان از این مبلغ توسط کمیته صلح و سازش این ستاد از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان زمینه آزادی این ۱۱ محکوم مالی از زندان‌های استان فراهم آمد.
عظیمی در پایان از تمام مدعوین همیاری و همکاری در این آیین گلریزان را خواستار شد و گفت: انشا الله بتوانیم در این ماه پر خیر و برکت با همت اصناف و خیرین و نیکوکاران زمینه آزادی محکومین مالی را فراهم کنیم که صرفآ به دلیل بدهی مالی در زندان‌های استان تحمل حبس میکنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..