کسب عنوان درجه یک بیمارستانی توسط بیمارستان سیدالشهداء یزد

بر اساس اعتبارسنجی انجام شده توسط وزارت بهداشت و درمان، بیمارستان سیدالشهداء یزد به عنوان تنها بیمارستان خصوصی- خیریه در استان، موفق به کسب عنوان درجه یک بیمارستانی شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسین ملانوری، مدیرعامل و مسئول فنی بیمارستان سیدالشهداء یزد با اعلام این خبر اظهار داشت: هرساله ارزیابان وزارت بهداشت با حضور در مراکز درمانی، وضعیت بیمارستان ها را بر اساس شاخص های تعریف شده اعتباربخشی، مورد ارزیابی قرار میدهند.
وی افزود: بیمارستان سیدالشهداء یزد از سال ۱۳۹۳ تاکنون به عنوان بیمارستان درجه یک در اعتباربخشی وزارت بهداشت از انتخاب شده است.
دکتر ملانوری خاطرنشان کرد: در سال جاری این بیمارستان، تنها بیمارستان بخش خصوصی- خیریه در استان است که موفق به کسب درجه یک شده است.
وی با تقدیر ویژه از عملکرد و تلاش پرسنل و کادردرمان بیمارستان سیدالشهداء یزد گفت: دستیابی مستمر و متوالی چند ساله این عنوان، حاصل تلاش مدیران دوره های مختلف و پرسنل متعهد بیمارستان است و مهمترین اولویت حفط این اعتبار برای آینده است.
مدیرعامل و مسئول فنی بیمارستان سیدالشهداء یزد ابراز امیدواری کرد: این مرکز درمانی با سابقه نیم قرن فعالیت، همواره با به روز ترین تجهیزات پزشکی، حضورپرشکان حاذق و باتجربه، پرسنل حرفه ای و متعهد کوشیده رضایت مردم را فراهم سازد.
گفتنی است اعتباربخشي به معني ارزيابي سيستماتيك مراكز ارائه خدمات سلامت با استاندارد هاي مشخص است. استانداردهائي كه بر بهبود مداوم كيفيت، محور بودن بيمار و بهبود امنيت بيمار وكاركنان و همچنین H.P.H و بیمارستان ارتقاءدهنده سلامت تاكيد دارد. اعتبار بخشي براي تشريح كيفيت خدمات بهداشتي- درماني یک مرکز درمانی تلقی می شود. هرساله تیم ارزیابی با حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی این موارد را بررسی کرده وبر اساس آن، درجه بیمارستان و مرکز درمانی تعیین می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..