معاون استاندار یزد:

تامین مسکن جوانان روستایی یزد در دست پیگیری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: تامین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن جوانان واجد شرایط روستاهای بخش مرکزی شهرستان یزد در دست پیگیری است.

محسن صادقیان با اشاره به اهمیت ساخت مسکن در شهرها و روستاهای استان یزد اظهار داشت: اقدامات خوبی برای تامین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن روستایی و شناسایی افراد واجد شرایط از سوی بخشداری مرکزی و فرمانداری یزد صورت گرفته و هم اکنون مراحل پایش این افراد توسط اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه، پس از انجام مراحل پایش، زمین مورد نیاز برای تمامی متقاضیان واجد الشرایط تامین خواهد شد، تاکید کرد: برای تعیین افراد نهایی مراحل قانونی پایش و بررسی ثبتی مالکیت زمین و خانه افراد طی می شود.

صادقیان عنوان کرد: اگر چه این مراحل زمان زیادی را می طلبد با این حال دستگاه های اجرایی استان از جمله اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تمام تلاش خود را برای کوتاه شده زمان به‌کار خواهند گرفت.

معاون استاندار یزد با اشاره به نیاز به ساخت مسکن در مناطق مختلف استان یزد به ویِژه روستاها بیان کرد: این موضوع به شکل ویژه و جدی در دستور کار معاونت عمرانی استانداری یزد قرار دارد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..