تجلیل از خیرین میبدی

از خیرینی که در یکسال گذشته با کانون خدمت رضوی شهید علوی شهیدیه و بارجین و پایگاه شهدای شهیدیه همکاری داشتند تقدیر شد.

به گزارش یزدی نیوز مسئول کانون محلی خدمت رضوی شهیده و بارجین گفت: کانون خدمت رضوی شهیدیه و بارجین دریکسال گذشته ۲ هزار و ۷۳۱ بسته معیشتی به ارزش بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان، ۵۴ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۸۱۰ میلیون تومان داشته است.
سیدحسن علائی افزود: کمک جهیزیه به چهارخانواده، پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان وام ازدواج، عقیقه و قربانی ۴۰ گوسفند به ارزش ۸۸ میلیون تومان از دیگر خدمات خیری این کانون بوده است.
علائی اجرای طرح ازدواج آسان با اقساطی کردن جهیزیه و ساخت مسکن برای جوانان درشرف ازدواج و برنامه عقد نمادین را از دیگر برنامه‌های این کانون برشمرد و افزود:سرکشی به خانواده‌های محروم و بیماران بستری درمنزل و اهداء ۱۲۰ کارت هدیه به مبلغ ۱۶ میلیون تومان، ارائه خدمات مشاوره به جوانان، سرکشی به خانواده‌های شهدا، ۳۱ کارآفرینی و اشتغال درمنزل، مشارکت درمناسبت‌ها و اعزام ۳۰ نفر زیارت اولی به مشهد مقدس با ۱۲ میلیون تومان هزینه از عملکرد این کانون دریکسال گذشته است.
تامین منزل و فعالیت‌های عمرانی به صورت اردو‌های جهادی، تولید و انتشار پوسترسردار سلیمانی و تقویم دیواری و برنامه‌های آموزشی برای خادمیاران را از دیگر فعالیت‌های کانون خواند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..