فعالیت ۱۰۰ آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی در یزد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد از فعالیت ۱۰۰ آشپزخانه در قالب اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، محمد شجاعان گفت: در این طرح ۱۰۰ آشپزخانه در سراسر استان فعال بوده و اقدام به طبخ غذای گرم می‌کنند و غذا را یک ساعت قبل از افطار بین نیازمندان محلات توزیع می‌کنند

وی افزود: در شهرستان میبد هم سه آشپزخانه فعال است و روزانه حدود چهار هزار پرس غذا طبخ و بین فقرا و نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، تصریح کرد: امیدواریم تمامی فقرا و نیازمندان هر روز بتوانند از غذای گرم بهره‌مند شده و سفره شان خالی نباشد.

شجاعان با اشاره به استقبال مردم و خیرین از طرح اطعام مهدی خاطرنشان کرد: همه این‌ها از نذورات و کمک‌های مردمی تامین می‌شود و کمک‌های خوبی را جهت طبخ غذا سرازیر کردند.

وی اظهار داشت: خیلی از این اقدامات در محلات مختلف از طریق مراکز نیکوکاری شکل می‌گیرد و نذورات هم در همان محلات جمع آوری و غذا طبخ می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان تصریح کرد: شهروندان در صورت تمایل و شرکت در امر خداپسندانه تامین غذای گرم و خدمت به فقرا می‌توانند به دفاتر نیکوکاری و کمیته امداد مراجعه و نذوراتشان را پرداخت کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..