استخدام درجه داری پیمانی نداجا در نیمه اول سال ۱۴۰۰

برابر اعلام دفتر نمایندگی نداجا در استان یزد، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور تکمیل کادر درجه داری خود همرزم می‌پذیرد.

به گزارش یزدی نیوز نیروی دریایی در سال جاری برای اولین مرحله جهت تکمیل نیازمندی‌های آتی نیروی انسانی خود در تخصص‌های مختلف اقدام به جذب پسران جوان نموده که برابر دستورالعمل، مدرک تحصیلی مورد نظر، فارغ التحصیلان دیپلم از کلیه رشته‌های دوره متوسطه (نظری، فنی حرفه ای، کارودانش) و آخرین مهلت ثبت نام سی ام خردادماه ١۴٠٠ می‌باشد و ضمناً دانش آموزان پایه دوازدهم نیز در صورت فارغ التحصیلی تا پایان تیرماه سال جاری و برخورداری از حداقل شرط معدل لازم، مجازند با مدرک سال یازدهم ثبت نام و در این فرآیند شرکت نمایند.علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به نشانی الکترونیکی HonorWay.ir مراجعه و یا همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۳ با شماره تلفن ۰۳۵۳۵۲۳۶۳۹۰ تماس حاصل بگیرند.
منابع آزمون کتبی شامل کتب عمومی و مشترک سه ساله دوره متوسطه دوم و با موضوعاتی همچون احکام و معارف اسلامی (دین و زندگی) – زبان و ادبیات فارسی – زبان انگلیسی – رایانه مقدماتی – ریاضی عمومی و هوش – اطلاعات عمومی و مسائل روز جامعه خواهدبود.
با توجه به آموزش‌های فشرده و شبانه‌روزی نفرات جذب شده و لزوم تمرکز حداکثری ایشان، ثبت نام صرفاً از داوطلبین مجرد صورت خواهد پذیرفت. این فرآیند، همانند سنوات گذشته طی دو مرحله (شامل ١. آزمون کتبی -در محل ثبت نام- و ٢. مصاحبه، معاینات پزشکی و تست ورزشی-در تهران-) صورت می‌پذیرد.
علاقمندان میبایست به منظور ثبت نام جهت شرکت در آزمون ورودی آموزشگاه نظامی نداجا با در دست داشتن مدارک لازم به صورت حضوری به یکی از پایگاه‌ها و یا دفاتر استخدام نیروی دریایی ارتش در سطح کشور (با توجه به محل سکونت خود) مراجعه کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..