رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

یزد باید در زمره ۵ استان ارزان کشور باشد/گوشت قرمز ۱۳۵هزار تومان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: تلاش می کنیم با برگزاری جلسات تنظیم بازار و بررسی قیمت‌ها توسط کمیته‌های مختلف، یزد را در زمره پنج استان ارزان کشور قرار دهیم.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا علمدار یزدیدر حاشیه جلسه کارگروه تنظیم بازار که به ریاست استاندار و دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد برگزار شد با اشاره به به دستورکارهای مختلف این جلسه اظهار داشت: در این جلسه قیمت گوشت قرمز که توسط کمیته های تخصصی بررسی شده بود، بررسی و قیمت جدید مصوب شد.

وی عنوان کرد: به مردم استان یزد این نوید را می دهیم که با مصوبه کارگروه تنظیم بازار، قیمت گوشت قرمز گوسفندی هر کیلوگرم ۵ هزار تومان کاهش یافته و از امروز ششم اردیبهشت ماه، گوشت قرمز گوسفندی در یزد کیلویی ۱۳۵ هزار تومان به فروش می رسد.

علمدار یزدی در مورد قیمت تخم مرغ نیز بیان کرد: با توجه به اینکه روزانه بین ۷۰ تا ۸۰ تن تخم مرغ در یزد تولید می شود و روزانه زیر ۴۰ تن مصرف می شود، بنابراین بازار تخم مرغ اشباع شده و نرخ گذاری ۱۶,۹۰۰ تومان مصوب شده که حتی زیر قیمت نیز به فروش می رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد یادآور شد: برای اینکه تولیدکننده تخم مرغ نیز متضرر نشود، دو پیشنهاد ارائه شده که یکی از آنها صادرات موقت تخم مرغ و دیگری خریداری توسط دولت است.

وی همچنین از بررسی نرخ شن و ماسه در جلسه کارگروه تنظیم بازار خبر داد و اظهار داشت: نامه ای از انجمن تخصصی شن و ماسه رسیده بود که نرخ پیشنهادی در آن مطرح شده بود اما مقرر شد یک جلسه دیگر کمیته تخصصی با شاخص‌های مورد تاکید اعضای کارگروه برگزار شود و قیمت نهایی مصوب شود.

علمدار یزدی یادآور شد: تلاش ما این است که با برگزاری جلسات تنظیم بازار و کمیته های تخصصی قیمت گذاری، یزد در زمره پنج استان ارزان کشور قرار گیرد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..