توطئه مثلث عبری، غربی و عربی برای فراموشی قدس

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه تلاش دشمن فراموشی قدس است، گفت: حمایت از قدس و مظلومین جهان ادله برون دینی و درون دینی دارد.

به گزارش یزدی نیوز حجت‌الاسلام سعید متوسل در ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان، گفت: امسال متاسفانه در بحث محیطی این ماه پربرکت در سطح شهر یزد اقدامات چشمگیری را شاهد نبودیم و خیلی غریبانه در حال عبور از ماه مبارکت رمضان هستیم.

 

وی با تأکید بر اینکه به عنوان یک فرد مسلمان باید در بحث حمایت از مظلومین جهان پیشگام باشیم، اظهار داشت: روز قدس متعلق به یک کشور نیست بلکه مربوط به همه مسلمانان جهان می‌شود.

 

متوسل افزود: حمایت از مظلوم در قرآن کریم و روایاتی که از معصومین (ع) نقل شده است به فراوانی دیده می‌شود و ما به‌عنوان یک مسلمان، مکلف به حضور در میدان مبارزه با مستکبرین هستیم.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: تا قبل حمله داعش به مجلس شورای اسلامی، بسیاری از دانشجویان در فضای دانشگاهی نسبت به اقداماتی که جمهوری اسلامی در بیرون از مرز‌ها انجام می‌دهد انتقاداتی داشتند و انتظارشان رسیدگی به وضعیت داخلی کشور است؛ اما پس از حمله‌ای که از سوی داعش صورت گرفت بسیاری از انتقادات پاسخ داده شد و آن‌ها متوجه شدند که چرا جمهوری اسلامی نگاهی به بیرون از مرز‌های خود دارد.

 

وی با بیان اینکه حمایت از قدس و مظلومین جهان ادله برون دینی و درون دینی دارد، گفت: سه ضلع عبری، عربی و غربی دست به دست هم داده بودند تا چراغ فلسطین را خاموش کنند که این توطئه با شجاعت مدافعان حرم خنثی شد و مطمئناً فلسطین استوار خواهد بود، چون از مبانی اعتقادی، دینی و فکری مسلمانان است.

 

متوسل بر لزوم استفاده از ظرفیت مجازی برای برگزاری مراسم قدس در شرایط کرونایی ادامه داد: اقدامات بسیاری در روز قدس می‌توان انجام داد که پخش سرود‌های حماسی و مقاومت در سطح شهر و مساجد، نصب بنر و پوستر در میادین سطح شهر، فضاسازی محیطی مناسب با روز قدس و استفاده از ظرفیت صداوسیما از جمله این اقدامات است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..