بورس یزد در هفته ای که گذشت

به گزارش یزدی نیوزدر پایان معاملات هفته منتهی به ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵، شاخص کل با ۰.۴۷ درصد کاهش روبرو شد.

شاخص بازار اول با ۲۵۵ واحد کاهش به رقم ۵۴۶۳۶ واحد بالغ شد و شاخص بازار دوم با ۸۳۸ واحد کاهش عدد ۱۷۰۴۴۴ واحد را تجربه کرد و به ترتیب با ۰.۴۶ درصد و ۰.۴۹ درصد کاهش نسبت به هفته قبل مواجه شدند.


در ۵ روز کاری این هفته ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۱۶۱۲۸ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۲۸ درصد افزایش یافته است.

در ضمن تعداد ۶۶۴۵ میلیون سهم و حق تقدم در ۴۷۱ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۱۶ درصد و ۱۱ درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کرد.

همچنین ارزش معاملات نرمال به ۱۶۱۲۸ میلیارد ریال رسید و حجم معاملات معاملات نرمال با ۶۶۴۵ میلیون سهم به ترتیب با ۲۸ درصد و ۱۶ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.

براین اساس تعداد ۲۲۸۹۷۷۷ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۲۲۸۸ میلیارد ریال معامله شد و به ترتیب ۶۷.۱ درصد و ۶۶.۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

طی هفته جاری ، محصولات کاغذی با ۲۰.۸۳ درصد، استخراج زغال سنگ با ۱۱.۷۸ درصد، انتشار، چاپ و تکثیر با ۹.۹۶ درصد، استخراج سایر معادن با ۹.۷۴ درصد، ساخت محصولات فلزی با ۹.۰۸ درصد و مخابرات با ۳.۹۲ درصد بیشترین تغییر مثبت در شاخص صنایع را نسبت به سایر گروه ها به خود اختصاص دادند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..