۴۰ فقره سرقت در پرونده سارق منازل نیمه ساز در تفت

فرمانده انتظامی استان یزد: یک سارق با ۴۰ فقره سرقت منازل در حال ساخت، موتورسیکلت و خودرو دستگیر شد.

به گزارش یزدی نیوز، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان تفت، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی سارق ۴۳ ساله‌ای را شناسایی کردند، افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه، متهم را در منزل شخصی خود دستگیر کردند.

بهدانی فرد تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی ماموران به ۳۷ فقره سرقت منازل در حال ساخت، ۲ فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت خودرو اعتراف کرد. مالخراموال مسروقه نیز شناسایی و یک عملیات ضربتی ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان یزد از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و به منظور پیشگیری از جرایمی نظیر سرقت، ضمن استفاده از تجهیزات ایمنی و محافظتی از قبیل دوربین مداربسته، پس از دیوارکشی ساختمان حتما نسبت به نصب درب ورودی و انسداد مسیر‌های ورودی به ساختمان اقدام کنند.

دستگیری یکی اراذل و اوباش در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در زمینه مقابله با اراذل و اوباش در جامعه، طرح شناسایی و برخورد با این افراد در دستور کار قرار گرفت.

 

سرهنگ سعید زینلی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ رزمندگان موفق شدند این فرد را که اقدام به قدرت نمایی در سطح شهر می‌کرد دستگیر کنند و او را به مقامات قانونی تحویل دادند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..