معاون شهردار یزد مسئول بخش ویژه جشنواره رسانه و عدلیه شد

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در جلسه شورای سیاست گذاری اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد با حضور رؤسای بخش‌های مختلف قوه قضاییه و سازمان اجتماعی فرهنگی ورزشی شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری و مسئول بخش ویژه این جشنواره انتخاب شد.

«عباس ملازینلی» در کنار عضویت شورای سیاستگذاری جشنواره، مسئول بخش ویژه این جشنواره که با هدف بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها در راستای تببین فعالیت‌های دستگاه قضا استان به ویژه مردمی کردن این نهاد است، نیز خواهد بود.

جشنواره عدلیه و رسانه استان از تیرماه سال گذشته آغاز شد و پس از یک سال پیگیری مستمر و همراهی اصحاب رسانه استان، اختتامیه آن در تیرماه سال جاری همراه با معرفی نفرهای برتر برگزار می‌شود.

این جشنواره با سه محور شامل بخش اصلی که مسئولیت آن بر عهده مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخش رسانه که مسئولیت آن بر عهده رئیس دفتر مرکز رسانه قوه قضاییه در استان و بخش ویژه که مسئولیت آن بر عهده رئیس سازمان فرهنگی احتماعی ورزشی شهرداری است.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، آثار بخش ویژه با موضوعات قضایی و فرهنگی در قالب اینفو گرافی، پادکست، طرح‌های گرافیکی، کلیپ‌های کوتاه، موشن گرافیک و پویا نمایی است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..