به همت بانک مهر ایران انجام می‌شود؛

تجهیز پایگاه‌های سلامت از محل جرائم دیرکرد اقساط

مدیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان یزد از توزیع ۲۲۴ قلم تجهیزات پزشکی بین پایگاه‌های سلامت استان با تامین اعتبار از محل جرائم دیرکرد اقساط خبر داد.

«امیر حسینی» در این باره گفت: امسال بانک مهر ایران در راستای مسؤلیت‌های اجتماعی خود برای نخستین بار در کشور با اختصاص بودجه‌ای بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال از محل وجه التزام(جریمه دیرکرد اقساط) و از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اقدام به خرید اقلام مورد نیاز در زمینه پیشگیری درمان و کنترل بیماری کووید-۱۹ در طرح شهید سلیمانی کرده است.

وی افزود: در طرح مذکور در حدود ۱۵ هزار قلم تجهیزات پزشکی شامل دستگاه کپسول اکسیژن و متعلقات، دستگاه ضد عفونی کننده UV، دستگاه تب سنج لیزری و دستگاه پالس اکسی‌متر بین ۱۲۶ مرکز منتخب و پایگاه سلامت در سراسر کشور توزیع می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران در استان یزد، حسینی در پایان خاطرنشان کرد: در استان یزد نیز در حدود ۲۲۴ قلم تجهیزات پزشکی شامل ۱۷ دستگاه کپسول اکسیژن و متعلقات، تعداد ۱۷ دستگاه ضد عفونی‌کننده UV، تعداد ۹۵ دستگاه تب سنج لیزری و تعداد ۹۵ دستگاه پالس اکسی‌متر در استان یزد در هفته آینده توزیع خواهد کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..