درخشش صداوسیمای یزد در جشنواره ملی «رادیو سلامت»

بدرالسادات صحافی و سید امیرمهدی زهرایی از مرکز «یزد» رتبه سوم را در ساختار دیداری به خود اختصاص دادند.

به گزارش یزدی نیوز، مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره پیشگیری از سوانح و حوادث، روز چهارم اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد.
مدیر رادیو سلامت گفت: با هدف پیشگیری از سوانح و حوادث، سومین دوره این جشنواره را برگزار کردیم تا به واسطه یک عزم ملی بتوانیم باعث کاهش آمار تصادفات و سوانح شویم؛ زیرا سهم آمار‌های تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری شهرها، ۶۰ درصد است و می‌توان با مدیریت سرعت و تمرکز بیشتر این آمار را به حداقل برسانیم.
صدیقه اعتماد سعید افزود: در این مراسم درخشش مراکز استانی صداوسیما مشهود بود؛ به طوری که از چهارده جایزه برتر بخش‌های مختلف، ده جایزه به تولیدات مراکز تعلق گرفت.
بر این اساس و در ساختار PSA، محمد چگینی از مرکز «کیش»، مسعود خسروی از مرکز «خراسان جنوبی» و زینب اسمی از مرکز «آذربایجان غربی» موفق شدند رتبه‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص دهند.
بدرالسادات صحافی و سید امیرمهدی زهرایی از مرکز «یزد» رتبه سوم را در ساختار دیداری به خود اختصاص دادند و در زمینه گزارش‌های خبری نیز بدون اعلام نفرات اول و دوم، زهرا فلاحی‌نسب از مرکز «خراسان جنوبی» موفق شد رتبه سوم را کسب کند.
در ساختار اینفوگرافی هم بعد از لیلا مهدوی از تهران، سپیده هرزند جدیدی از مرکز «آذربایجان شرقی» و سهیلا ایزدی از مرکز «کرمانشاه» رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند .
سهیلا ایزدی از مرکز «کرمانشاه» در ساختار مینی‌فیچر هم توانست رتبه اول را کسب کند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..