رئیس بسیج کارگری استان یزد:

معوقات کارگری تمام واحدهای تولیدی استان یزد به‌روز شد

رئیس بسیج کارگری استان یزد گفت: در حال حاضر معوقات کارگری تقریبا تمامی واحدهای تولیدی استان یزد به‌روز شده است.

به گزارش یزدی نیوز، مهدی ابویی در نشستی خبری با اشاره به اینکه کرونا بسیاری از واحدهای تولیدی در سراسر کشور را دچار مشکل کرد تا جایی که برخی واحدها ناچار به تعدیل و اخراج کارگران خود شدند، اظهار کرد: خوشبختانه یزد از جمله استان‌هایی است که کمترین آسیب را در این زمینه دید.

وی افزود: البته در یزد نیز مشکلاتی ایجاد شد، اما نسبت به سایر مناطق کشور کمتر بود ضمن اینکه این مشکلات مقطعی بود و با همکاری و هم‌دلی کارگران، کارفرمایان، دستگاه‌های خدمات رسان و همکاری بسیج جامعه کارگری، مشکلات حل و فصل شد.

ابویی یادآور شد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از تولید واحدهای استان یزد، صادرات محور است، حتی افزایش قیمت ارز، میزان درآمد آنها را افزایش داد.

رئیس بسیج کارگری استان یزد با اشاره به رسالت بسیج کارگری در راستای حل مشکلات کارگران عنوان کرد: معوقات کارگران مورد پیگیری قرار گرفت و اکنون تقریباً اغلب واحدهای استان یزد معوقات کارگری بیش از ۲ ماه را پرداخت کرده اند و تقریباً هیچ واحدی در استان وجود ندارد که بیش از ۲ ماه معوقه داشته باشد.

وی در مورد اعضای بسیج جامعه کارگری استان یزد نیز اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲ هزار بسیجی کارگر در استان یزد مشغول به فعالیت هستند.

منبع:خبرگزای مهر

بخش نظردهی بسته شده است..