برگزاری مسابقه خاطره نویسی «یاد ایام» ویژه معلمان شهرستان بافق

کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان از برگزاری مسابقه خاطره نویسی ویژه معلمان شهرستان با عنوان «یاد ایام» با همکاری روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز محبوبه رنجبر بافقی ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن هفته معلم گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و هفته معلم، روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان با همکاری روابط عمومی سنگ آهن مرکزی ایران بافق اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ خاطره نویسی ویژه معلمان شهرستان با عنوان یاد ایام می‌کند.

 

وی افزود: این خاطره‌ها باید مرتبط با زندگی معلمی و به گونه‌ای باشند که مرور آن‌ها برای سایر همکاران، به ویژه جوان‌ترها، جالب و الهام‌بخش باشد.

 

کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش بافق ادامه داد: محور‌های خاطرات این مسابقه شامل رویداد‌های خاص حین تدریس (مربوط به دانش‌آموزان، والدین و همکاران) و رویداد‌های مرتبط با فضای کار نظیر اولین روز تدریس، حوادث ناشی از خصوصیات اقلیمی محل خدمت و حس و حال روز معلم یا آخرین روز تدریس و یا اتفاقات جالب در دوران آموزش مجازی است.

 

رنجبر بافقی با اشاره به جمع آوری آثار برتر و تدوین آن در قالب کتاب تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را در قالب word با قید نام و نام خانوادگی، مقطع تحصیلی و سابقه کار، کدپرسنلی و شماره تلفن همراه از طریق برنامه واتس آپ تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه به شماره موبایل ۰۹۱۳۴۵۷۳۴۱۲ ارسال و یا در قالب سی دی به روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان تحویل دهند.

 

وی اظهار داشت: به اثرات برگزیده و برتر پس از داوری ضمن اهدا لوح تقدیر جوایز ارزنده‌ای تقدیم می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..