نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

سازمان استخدامی کشور پاسخگوی استخدام‌های بی‌ضابطه باشد

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با انتقاد از استخدام‌ها و تبدیل وضعیت‌های بی‌ضابطه در کشور گفت: سازمان استخدامی کشور باید در این زمینه پاسخگو باشد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدصالح جوکاردر نشستی با نمایندگان تشکل‌های جوانان استان یزد با اشاره به اینکه طرح تحقیق و تفحص از سازمان استخدامی کشور را به مجلس ارائه داده‌ام، اظهار داشت: وضعیت استخدام‌ها و تبدیل وضعیت‌های بی ضابطه در کشور قابل قبول نیست و دولت باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی با تاکید بر اینکه برخی از استخدام‌ها خلاف قانون است، عنوان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که مسئولان ستادهای انتخاباتی گذشته و متعلق به جریان سیاسی خاص در حال استخدام شدن هستند.

جوکار ادامه داد: برخی تبدیل وضعیت‌ها نیز که در حال انجام است بر اساس عدالت نیست و برخی افراد تبدیل وضعیت شده اصلاً صلاحیت و شرایط لازم را نداشتند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس عنوان کرد: برخی دیگر نیز از حق سایر افراد استفاده کرده‌اند و در واقع حق آنها را ضایع کرده‌اند که این عادلانه نیست.

جوکار تصریح کرد: متأسفانه ویژه خواری و رانت خواری در استخدام‌ها و تغییر وضعیت‌ها به وضوح قابل مشاهده است و عده‌ای بدون آزمون و مصاحبه، جای جوانان متقاضی استخدام را گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه این رویه به هیچ وجه قابل قبول نیست، افزود: نباید با نگاه ویژه به عده‌ای و تضییع کردن حق عده‌ای دیگر، حق افراد شایسته و دارای صلاحیت را ضایع کنیم.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..