استاندار یزد:

مشکل زمین مسکن ملی زارچ و اشکذر ظرف یک هفته آینده قانونی حل شود

استاندار یزد گفت: مشکل زمین مسکن ملی زارچ و اشکذر باید ظرف یک هفته آینده به شکل قانونی حل شود و دستگاه‌های متولی در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند.

به گزارش یزدی نیوز، محمد علی طالبی  در نشست شورای مسکن استان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: به منظور تسریع در اجرای پروژه ها، همه دستگاه های خدمت رسان استان پروژه های اقدام ملی مسکن را در اولویت قرار داده و خارج از بروکراسی معمول اداری موضوعات مرتبط با این طرح را در دستور کار قرار دهند.

‌استاندار یزد با اشاره به بهره برداری از اولین پروژه اقدام ملی مسکن کشور در استان یزد، ادامه داد: این الگو باید در اجرای دیگر پروژه های اقدام ملی مسکن استان حفظ شود تا در سایه همکاری دستگاه های متولی، پروژه های مسکن سازی این طرح در استان نسبت به سایر مناطق کشور از شرایط بهتری برخوردار باشند.

طالبی به ضرورت تامین زمین شهرهای زارچ و اشکذر اشاره کرد و افزود: با توجه به ظرفیت قانونی موجود در استان، دستگاه‌های متولی امر باید موضوع تامین زمین شهرهای ذکر شده تا هفته آینده حل شود.

رئیس شورای مسکن استان بر ضرورت تهیه جدول هفتگی از آخرین وضعیت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن و نیز تدوین برنامه زمان‌بندی تکمیل و بهره برداری از پروژه های شهرستان های مختلف در شش ماهه دوم سال جاری، تاکید کرد.

طالبی از بهره برداری ٢٠٠ پروژه واحدی شهر یزد و ١٧٣ پروژه واحدی شهر مهریز تا مهر ماه سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: لازم است همه دستگاه های خدمت رسان استان پروژه های اقدام ملی مسکن را در اولویت قرار داده و خارج از بروکراسی معمول اداری موضوعات مرتبط با این طرح را در دستور کار قرار دهند.

پیگیری جدی اجرای طرح مسکن ملی کارگران در استان، تشکیل شورای مسکن شهرستان ها و رصد و ارزیابی ماهیانه پروژه ها از سوی فرمانداران از دیگر موضوعات مورد تاکید در نشست شورای مسکن استان بود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..