رفع مشکل کمبود سیمان، بزودی

مدیرکل امور اقتصادی استانداری یزد:عرضه کنندگانی که سیمان پیش خرید کرده اندو به بهانه نرخ جدید عرضه نمی‌کنندبا تذکرمواجه می‌شوند.

به گزارش  یزدی نیوز، زاده رحمانی در استودیو خبر ۲۰ گفت: کارخانه سیمان مهریز در سال ۹۸ با ۹۲۸ هزار تن تولید و در سال ۹۹ که سال جهش تولید با تولید یک میلیون و ۲۶۰ هزارتن سیمان که بالاتر از ظرفیت اسمی بود، خوب درخشید.
وی اضافه کرد: در بحث توزیع در سال ۱۳۹۹ وحتی باحضور مسئولان قضایی درکارخانه سیمان ما جز استان برتر بودیم تا آنجا که قیمت سیمان در داخل کارخانه ۱۷ هزارتومان و در شهر یزد و شهرستان‌های تابعه با سود جزئی خرده فروشی به ۲۳ هزارو ۲۷۰ تومان رسید، ولی مشکل الان این است که تا پایان اسفند عرضه داشتیم واز ۷ فروردین هم با نرخ ۱۳۹۹ عرضه وجود داشت، ولی با ۴۰ درصد افزایش حقوق کارگران و هزینه‌های جاری و اینکه ۲۱ فروردین در نشستی در تهران نرخ گذاری جدید انجام شد.
وی یادآور شد: هنوز نرخ جدید ابلاغ نشده و سیمان با نرخ قبلی عرضه می‌شود و دراین میان ۱۰ عرضه کننده اصلی که سیمان را پیش خرید کرده اند که حدود نیمی از آن‌ها به بهانه نرخ جدید از عرضه خودداری می‌کنند که فردا با تذکر جدی مواجه می‌شوند و اگر تا شنبه سیمان را عرضه نکنند، سیمان‌ها از آنان پس گرفته میشود.
مدیرکل امور اقتصادی استانداری یزد در مورد نرخ حمل ونقل نیز از مدیرکل راهداری وحمل و جاده‌ای استان یزد خواست از چند نرخی شدن کرایه حمل ونقل جلوگیری کند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..