محموله‌ی یک تنی مواد مخدر در یزد زمین‌گیر شد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف یک تن و ۲۵ کیلوگرم موادافیونی و دستگیری هشت قاچاقچی در این باره خبر داد.

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با کار اطلاعاتی متوجه شدند قاچاقچیان قصد انتقال چند محموله افیونی از طریق محورهای این استان به دیگر استان‌ها را دارند.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد دقیق اطلاعاتی خودروهای اشرار را در محورهای مواصلاتی یزد شناسایی و در سه عملیات جداگانه، ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری هشت نفر از سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها یک تن و ۲۵ کیلوگرم موادمخدر شامل ۶۵۸ کیلو تریاک و ۳۶۷ کیلو حشیش را کشف کردند.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه سوداگران مرگ این محموله‌ها را از شرق کشور تهیه و بارگیری و قصد انتقال به مرکز کشور را داشتند، افزود: قاچاقچیان به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند.

به گزارش  یزدی نیوز وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی در پایان یادآور شد: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس این استان از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶ تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، افزایش ۷۲ درصدی داشته است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..