رئیس سازمان صمت استان یزد:

تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از صنعت مورد استفاده قرارمی‌گیرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از بخش صنعت و رفع موانع تولید استفاده خواهیم کرد.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا علمداری یزد،  در بازدید از یک واحدی تولیدی و صنعتی در شهرستان میبد ضمن آشنایی با فرآیند تولید در این واحد و بررسی موانع موجود در مسیر تولیدات بیشتر اظهار داشت: حمایت از بخش صنعت و تولید، آن هم در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، وظیفه تمامی دستگاه‌ها و نهادها است و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از بخش صنعت و تسهیل و رفع موانع تولید استفاده خواهد کرد.

وی بیان کرد: در این واحد تولیدی کیسه پلی پروپیلن بافته شده با ظرفیت تولید سالانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن، جامبوبگ با ظرفیت تولید سالانه ۴ هزار تن و تک رشته ها از پلی پروپیلن با ظرفیت تولید سالانه ۶ هزار و ۵۰۰ تن تولید می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد یادآور شد: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۵۷۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شده و برای ۳۵ نفر اشتغالزایی کرده است بر همین اساس رفع موانع تولید این واحد مدنظر ماست و امیدواریم با مصوبات ستاد تسهیل بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی استان را حل و فصل کنیم.

استان یزد در حال حاضر دارای ۳ هزار و ۵۰۰ واحدی تولیدی و صنعتی است و فعالیت این واحدها یزد را به پنجمین استان صنعتی کشور تبدیل کرده است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..