مددجویان کمیته امداد بهمن ۶۰۰ بسته معیشتی دریافت کردند

۶۰۰ بسته معیشتی در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بخش بهمن شهرستان ابرکوه گذاشته شد.

به گزارش یزدی نیوز،رئیس کمیته امداد بخش بهمن شهرستان ابرکوه گفت: ۶۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی و حبوبات با مشارکت افراد خیر و مراکز نیکوکاری تهیه و در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بخش بهمن شهرستان ابرکوه گذاشته شد.علی پناه در حاشیه توزیع این بسته‌های معیشتی، ارزش هر بسته را ۲۰۰ هزار تومان و هدف از اجرای این رزمایش را علاوه بر کمک به قشر نیازمند، ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری ذکر کرد و افزود: تلاش کمیته امداد ارائه خدمات بیشتر به جامعه هدف تحت حمایت با استفاده از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و ظرفیت‌های مختلف دیگر است.

رئیس کمیته امداد بخش بهمن ادامه داد: تأمین بسته‌های معیشتی و کمک به معیشت نیازمندان کار پسندیده‌ای است که با اجرای آن می‌توان به بسیاری از خانواده‌های ناتوان و آسیب‌دیده از ویروس کرونا کمک کرده و خیران و نیکوکاران را در این امر خداپسندانه مشارکت داد.

علی پناه با بیان تأثیرگذاری شرایط اقتصادی بر اقشار محروم جامعه گفت: این نهاد تمامی تلاش خود را در راستای بهبود معیشت مددجویان می‌نماید.

وی با بیان اینکه کمک به نیازمندان جامعه و مبارزه با ابعاد مختلف فقر، مسئله‌ای است که در تمامی دوران‌ها دارای اهمیت بوده و تلاش و همت همگان را می‌طلبد تا با پشتیبانی و مردمی کردن کسب‌وکار، زمینه استقلال مالی و توانمندسازی نیازمندان جامعه فراهم شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..