رئیس فدراسیون سوارکاری کشور تاکید کرد؛

لزوم تقویت زیرساخت‌های سوارکاری در استان یزد

رئیس فدراسیون سوارکاری کشور بر لزوم تقویت زیرساخت‌های این رشته‌ی ورزشی در استان یزد تاکید کرد.

«مسعود خلیلی» در مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان یزد با اشاره به این که یزد استان مستعدی در پرورش اسب است، اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های سوارکاری با حمایت و سرمایه‌گذاری دولت و بخش خصوصی، زمینه حضور و جذب بیشتر علاقمندان را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت، موقعیت جغرافیایی و اقلیم استان یزد می‌توان علاوه بر جشنواره‌های زیبایی اسب و کورس‌، رشته های دیگر سوارکاری را هم در این استان برگزار کرد.

رئیس فدراسیون سوارکاری تصریح کرد: در بخش مربیان و آموزش سوارکاران، آماده هرگونه همکاری با استان هستیم تا برای آموزش علمی سوارکاران و حضور علاقمندان در دوره‌های مربیگری اقدام کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر توجه به بخش بانوان اضافه کرد: در بحث بانوان نیز باید برنامه‌ریزی صورت گیرد و با جذب بانوان مستعد به این رشته ورزشی، جایگاه بانوان در برنامه‌های مختلف حفظ شود.

خلیلی در پایان افزود: رئیس منتخب با کادر اجرایی کاربلد بتواند برنامه‌های مدنظر و پیش‌بینی شده خود را پیش ببرد و رشته سوارکاری در استان یزد جهش و توسعه چشمگیری داشته باشد.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد، در این مجمع انتخاباتی که سه نامزد سکانداری هیات سوارکاری استان یزد وجود داشت، با انصراف علی مرزنگوش، رای‌گیری با دو نامزد برگزار شد که پس از اخذ رأی در رقابتی نزدیک سعید ابوطالبی با کسب ۹ رای از ۱۷ ر ای ماخوذه برای چهار سال بعنوان رئیس جدید هیات سوارکاری استان انتخاب شد و حسینی دیگر نامزد این مجمع هم ۸ رای بدست آورد.

در این نشست از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از «سعید بیک» رئیس سابق هیات سوارکاری استان تجلیل شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..