تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مد و لباس یزد

به گزارش یزدی نیوز،به دلیل استقبال علاقمندان و هنرمندان عرصه مد و لباس، مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره مد و لباس استان یزد تمدید شد.


روز گذشته زمان ارسال آثار به دبیرخانه اولین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان یزد به پایان رسید که به علت تماس و پیگیری علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره، زمان ارسال آثار تا روز یکشنبه ١٩ اردیبهشت تمدید شد.
علی زمانیان دبیر اجرایی این جشنواره با عنوان این مطلب که دبیرخانه مرکزی این جشنواره در مجتمع فرهنگی هنری آیت الله خاتمی(ره) شهرستان اردکان واقع است، خاطرنشان کرد: متقاضیان نخستین جشنواره مد و لباس استان یزد می‌توانند در سه بخش "لباس بانوان"، "طراحی" و "علمی" شرکت کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان از آمادگی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان یزد برای دریافت آثار شرکت‌کنندگان مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها خبر داد و افزود: آثار پژوهشی بخش علمی این جشنواره در دو بخش مقالات و پایان نامه‌های دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و مقالات و پایان‌نامه‌های دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کارشناسی است که مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.
وی در این رابطه خاطرنشان کرد: مقالات و پایان‌نامه‌ها باید در قالب‌های علمی ارسال و کمتر از هشت صفحه نباشد و همچنین پایان‌نامه‌ها در قالب نرم‌افزارword  و در قطع آ-٤ تنظیم و در شکل لوح فشرده ارسال شود.
یادآوری می شود،نخستین جشنواره مد و لباس استان یزد ٣٠ و ٣١ اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی و هنری حضرت آیت الله خاتمی(ره) شهرستان اردکان برگزار خواهد شد و در حاشیه این جشنواره، نمایشگاه آخرین دستآوردهای صنایع و فعالان عرصه مد، لباس و پوشاک اسلامی ایرانی کشور به نمایش در خواهد آمد.

بخش نظردهی بسته شده است..