برگزاری پیش آزمون سراسری قرآن و عترت دوم اردیبهشت

رییس گروه قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد: پیش آزمون سراسری قرآن و عترت، دوم اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، حسین دشتی گفت: افراد داوطلب حضور در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت می‌توانند برای آشنایی با شیوه آزمون سراسری دوم اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در این پیش آزمون شرکت کنند.

 

وی افزود: علاقه‌مندان شرکت در این پیش آزمون می‌توانند از طریق سامانه quranedu.ir نسبت به حضور در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت اقدام کنند.

 

دشتی یادآور شد: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت طبق برنامه ریزی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هشتم تا دهم اردیبهشت مصادف با ۱۵ تا ۱۷ رمضان ایام ولادت با سعادت کریم اهل بیت (ع) حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهد شد.

 

ثبت نام آزمون امسال در ۱۴ رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، بخش معارف اهل بیت (ع) در سه رشته حفظ و مفاهیم نهج­ البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومان و حفظ قرآن کریم در رشته‌های حفظ و مفاهیم جزء۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم ۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم انجام شده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..