رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

موانع پیش روی واحدهای صنعتی و معدنی یزد به شکل ویژه بررسی می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: موانع پیش روی واحدهای صنعتی و معدنی استان یزد با نظر کارشناسان و با بازدیدهای میدانی به شکل ویژه بررسی می شود.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا علمداری یزدی در نشست هیئت اختلاف ماده ۲۴ مکرر قانون معادن در استان یزد اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، برای رفع موانع سرمایه گذاری در بخش معادن استان یزد تلاش خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه با برگزاری این نشست‌ها تلاش می کنیم موانع موجود در بخش‌های مختلف صنعت و معدن استان را برطرف کنیم، افزود: در این نشست شش دستورکار مطرح می‌شود که با بررسی مسائل و قوانین موجود، زمینه رفع موانع واحدها فراهم می شود.

علمدار یزدی افزود: یکی از دستورکارها مربوط به مواد اولیه یکی از واحدهای تولیدی استان است که اشتغالزایی بسیار خوبی دارد و با استعلام انجام شده از دستگاه‌های مختلف، مقرر شده تا هیئت کارشناسی از این مجموعه بازدید کند و نظرات کارشناسی در جلسه بعدی مورد تایید اعضا قرار گیرد.

لزوم تسریع در تعیین تکلیف بهره برداران و تولیدکنندگان استان یزد

استاندار یزد نیز در این نشست ضمن قدردانی از همکاری دستگاه‌های مختلف برای حل و فصل مواردی که در دستور کار کمیسیون ماده ۲۴ مکرر معادن قرار داده شده است/ف اظهار داشت: از دستگاه‌های مختلف می‌خواهم با نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری، برنامه‌هایی که دولت در حوزه مانع‌زدایی در ارتباط با فعال شدن بخش معدن دارد نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

محمدعلی طالبی عنوان کرد: مواردی که طبق قانون معادن در این جلسه مورد بحث قرار می گیرد با جدیت دنبال شود که با کمترین معطلی تکلیف دستگاه‌های مختلف، بهره‌برداران و تولیدکنندگان روشن شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..