امام جمعه مهریز:

سوء مدیریت عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور است

امام جمعه مهریز گفت: منشأ اصلی مشکلات اقتصادی کشور تحریم نیست بلکه سوء مدیریت کشور را با چنین مشکلاتی مواجه کرده است.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های مکتوب نمازجمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید کرد و اظهار داشت: مشکلات اقتصادی کشور به خاطر تحریم‌ها نیست بلکه سوء مدیریت برخی مسئولان است که کشور را با چنین مشکلاتی مواجه کرده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان کرد: نباید در مذاکرات عجله کنیم بلکه باید تحریم‌ها به طور کامل برداشته شود و بعد از لغو تحریم‌ها، دولت راستی آزمایی خود را آغاز کند.

محی الدینی ادامه داد: دولت ایران برای رسیدن به نتیجه مطلوب مذاکره خود هیچ عجله ای ندارد و باید از راستی آزمایی خود جواب قاطع کننده ای بگیرد.

امام جمعه مهریز همچنین با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات خردادماه عنوان کرد: ملت ایران اگر می‌خواهند مشکلات معیشتی و امنیتی همچنین مشکلات فرهنگی و اجتماعی آنها دچار تحول شود، باید در انتخابات حضور پرشور داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه نهادی فرهنگی و نظامی است که برای اهداف انقلاب اسلامی جان فشانی کرده است.

وی در مورد نامگذاری روز ارتش توسط امام خمینی(ره) نیز بیان کرد: این نامگذاری یکی از اقدامات بسیار مهم رهبر کبیر انقلاب بوده که صیانت از انقلاب اسلامی را به دنبال داشته است.

امام جمعه مهریز در بخش دیگری از سخنان خود بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این روزهای سخت کرونایی نیز تاکید کرد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..