امام جمعه یزد:

مردم در انتخابات بصیر باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه دشمن برای انتخابات پیش رو برنامه‌های بسیاری دارد، گفت: مردم باید در انتخابات بصیر و اهل تحقیق باشند.

به گزارش یزدی نیوز، آیت‌الله محمدرضا ناصری،  در برنامه زنده «ساحت حضور» به مناسبت ماه مبارک رمضان، تقوا پیشگی را فلسفه ماه مبارک رمضان دانست و اظهار داشت: رمضان، ماه مهمانی خدای متعال است و خانواده‌ها باید در این ماه آموزش قرآن را در دستور کار خود داشته باشند و از این فرصت عالی، بهترین بهره را ببرند و سبک زندگی قرآنی را در زندگی خود پیاده کنند.

ناصری با اشاره به بحث مذاکرات و برجام افزود: ایران باید در این زمینه مقتدر و پایدار حرکت کند و در نظر داشته باشد که اگر دشمن حس کند شروط آن را پذیرفته ایم، شروط دیگری خواهد گذاشت.

امام جمعه یزد ادامه داد: غربی‌ها قرار نیست کوتاه بیایند و به ما ترحمی داشته باشند ضمن اینکه ما نیازی به ترحم آنها نداریم و باید ایستادگی و اقتدار داشته باشیم تا دشمن نتواند برای ما تعیین تکلیف کند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: ما نیز باید در داخل تلاش خود را بیشتر کنیم و متوقف نشویم بلکه کارها را جدی‌تر به پیش ببریم و از ظرفیت‌های داخلی به خوبی استفاده کنیم.

وی در مورد انتخابات نیز اظهار داشت: کاندیداها شرایط را بسنجند و مسائل و مشکلات کشور و مشکلات و سختی‌های مردم را ببینند تا پس از انتخاب شدن، برای رفع مشکلات و چالش‌های کشور تلاش کنند.

ناصری با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور نیازمند همراهی و همکاری تمام اقشار هستیم، تاکید کرد: مردم در انتخابات باید بسیار بصیر باشند چون دشمن در این انتخابات توطئه‌ها و برنامه‌های زیادی دارد و تلاش می کند حیثیت افراد را لکه دار کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تأکید بر اینکه ملت شریف ایران باید به‌خوبی دشمن را بشناسند، ادامه داد: دشمن در فضای مجازی به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق است که در این زمینه مردم باید بسیار هوشیار باشند و به‌سادگی این مطالب را باور نکنند بلکه تحقیق کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید مواظب حرکت‌های صهیونیست‌ها باشند، افزود: تحریک آمریکا، کنگره و سعودی‌ها از توطئه‌های صهیونیست‌هاست و خرابکاری‌هایی که توسط آنها در کشور صورت می‌گیرد باید با قدرت پاسخ داده شود.

امام جمعه یزد، یکی از کارهایی که جمهوری اسلامی در این انتخابات باید انجام دهد را در دست گرفتن فضای مجازی و خارج کردن آن از عهده دشمن دانست و گفت: برای آگاه‌سازی مردم و پاسخ به تخریب‌های دشمنان ما باید فضای مجازی را در دست بگیریم و فعالیت جدی داشته باشیم.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از کادر درمان گفت: کادر درمان در طول این مدت زحمات بسیاری کشیدند که جای تقدیر و تشکر دارد و از مردم نیز درخواست داریم که وظیفه شرعی خود را رعایت کنند و مراعات شیوه‌های بهداشتی را داشته باشند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..