ساز ناکوک دلواپسان در یزد ادامه دارد:

برگزاری مراسم ترحیم مفاسد اقتصادی توسط دانشجویان اصولگرای یزد

مراسم ترحیم مفاسد اقتصادی در برنامه‌ای ویژه توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز،این مراسم که  به همت انجمن عدالت‌خواه دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد، با برپایی نمایشگاه کاریکتاتور با موضوع مفاسد اقتصادی همراه بود.

دبیر انجمن عدالت‌خواه دانشگاه فرهنگیان یزد در حاشیه این مراسم اظهار داشت: ۱۵ سال از فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با مفاسد اقاصادی می‌گذرد، اما تاکنون کوچک‌ترین اقدامی در این عرصه صورت نگرفته است.

حاجی حسینی بیان کرد: وجود مفاسد اقتصادی، معضلی بزرگ و خللی اقتصادی برای جامعه اسلامی است و هر چه سریع‌تر باید برای از بین بردن مفاسد اقتصادی اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: هر چند امروز با برگزاری این مراسم، با زبان طنز به مسئولان و دست‌اندرکاران امر گفتیم که هر چه حرف زده‌اید، کافی است و امروز مراسم ختم مفاسد اقتصادی را گرفتیم، اما لازم است در عمل به واقع کاری برای مبارزه با این معضل انجام شود.

به گزارش فارس حاجی حسینی تصریح کرد: امروز با زبان طنز به مسئولان امر گفتیم که این قدر موضوع مفاسد اقتصادی را بین خودتان پاس‌کاری نکنید، اما امیدواریم این طنز به عمق جان مسئولان نفوذ کرده و در سال اقدام و عمل در این راستا نیز اقدامی به عمل آید.

وی یادآور شد: هر روز شاهد مفاسد اقتصادی ریز و درشت از سوی افراد مختلف هستیم که لازم است از ادامه این روند جلوگیری شود و چاره آن شفاف‌سازی مسئولان است، زیرا در غیر این‌ صورت این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

بخش نظردهی بسته شده است..