مدیر جدید ستاد دیه یزد معرفی شد

«سید مسعود عظیمی» در مراسمی به عنوان مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد معرفی و از خدمات ۱۳ ساله‌ی «اسلام افشون» مدیر قبلی این نمایندگی قدردانی شد.

«حسین سبزواری» مدیر کل زندان‌ها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان در مراسمی که به همین منظور برگزار شد، گفت: ستاد دیه، ستادی کاملا مردمی است و به صورت هیئت امنایی برگزار می‌شود و با حضور فعال خود در استان و ارتباط با نهادهای مردمی و انقلابی، هیئت‌های مذهبی، دیدارهای چهره به چهره با زندانیان و حضور در مراسم‌های ملی و مذهبی توانست به اهداف خود جامه عمل بپوشاند و موجبات آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم کند.

وی گفت: ستاد دیه استان یزد از سال ۸۳ تا ۹۹ در فعالیت‌های خود دو هزار و هفت نفر زندانی جرائم غیر عمد را آزاد کرده و اکنون ۱۶۷ نفر زندانیان جرائم غیر عمد در زندانهای استان وجود دارند که به همت ستاد دیه استان و خیرین در انتظار آزادی هستند.

«سید مسعود عظیمی» مدیر عامل ستاد دیه استان نیز گفت: بایستی ورود زندانیان با جرائم غیر عمد را به زندان‌ها کاهش دهیم و بعد از آزادی، فرصت شغلی برایشان فراهم آوریم تا به زندگی خود برگردند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۶۷ نفر زندانی جرائم غیر عمد وجود دارد که به بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان جهت آزادی آنان نیازمندیم و امیدواریم با تلاش ستاد دیه و همکاری نهادهای مردمی و خیرین و دیگر ارگان‌های مربوطه به این مهم دست یابیم.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان، «اسلام افشون» مدیر سابق ستاد دیه نیز به صورت ویدئو کنفرانسی در این مراسم به ارائه گزارش عملکرد ستاد دیه در دوران خدمت خود پرداخت و گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و وجود ویروس کرونا، کلیه جشن های گلریزان به صورت مجازی برگزار شد و با حضور حداکثری صدا و سیما، شورای شهر، دادگستری، گروه پیشگامان، اداره کل زندان‌های استان و هیئت امنای ستاد و خیرین توانستیم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم آوریم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..