بهره گیری از استعداد ادبی جوانان برای معرفی شهدا

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد: باید بیش از پیش از توانمندی و خلاقیت هنرمندان و نویسندگان جوان برای معرفی شهدا استفاده شود.

به گزارش یزدی نیوز، رئیس حوزه هنری استان یزد با حضور در دفتر مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با دکتر پهلوانیان در خصوص برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی و فعالیت‌های مشترک گفتگو کرد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در این دیدار با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، آمادگی رسانه ملی برای انعکاس و پوشش برنامه‌ها و فعالیت‌های این هفته را اعلام کرد.
احمد پهلوانیان با اشاره به استعدادها و ظرفیت‌های هنری و ادبی استان، تولید کتاب با موضوع دفاع مقدس به همت نوجوانان یزدی را کاری ارزشمند و خوب دانست و بر معرفی و حمایت از آنان تأکید کرد.
وی با اشاره به شهدای شاخص ناشناخته استان گفت: باید بیش از پیش از توانمندی و خلاقیت هنرمندان و نویسندگان جوان برای معرفی شهدا استفاده شود.
محمدصادق کوچک‌زاده هم با گرامیداشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی، این رویداد را فرصتی برای ارائه و مرور فعالیت‌های یکساله این نهاد دانست و استفاده از ظرفیت رادیو و تلویزیون برای اطلاع‌رسانی و تبیین برنامه‌های این هفته را خواستار شد.
وی ضمن قدردانی از همکاری و تلاش‌های مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد و همکاران‌شان در انعکاس و انتشار رویدادهای فرهنگی، هنری و ادبی استان گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده که برخی از آن‌ها از طریق صدا و سیما و بعضی نیز به دلیل وضعیت قرمز کرونایی، در بستر فضای مجازی اجرا خواهد شد.
در ادامه، تازه‌های نشر حوزه هنری یزد در سال ۹۹ و اوایل فروردین امسال به مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد اهدا شد.
تعدادی از این آثار توسط دانش آموزان نوجوان که در دوره‌های آموزش داستان نویسی این نهاد شرکت کرده‌اند، نوشته شده و نخستین اثرشان محسوب می‌شود.
بیستم فروردین‌‌ به مناسبت سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده و سرآغاز هفته هنر انقلاب اسلامی است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..